En värmande kopp te

 

Nu ska jag avsluta dagen på det bästa sättet jag vet nu när vintermörket ligger på – med ett stort glas varmt te (tänkte skriva kopp, men jag dricker det ju faktiskt ur ett glas), till det blir det lite serier. Jag har tänkt gå och lägga mig tidigt och ställa klockan på halv sju för att åka till gymmet när de öppnar klockan sju. Eftersom jag bor i en stad brukar det alltid vara så mycket folk på gymmet, men är man där då det öppnar burkar det vara betydligt mindre folk och det gillar jag. Fördelar är att man slipper anpassa sig till andra och brottas om maskinerna. Imorgon kör jag nog 45min crosstrainer och sedan 15 min styrka (mage och armar/överkropp).

Kommentera

