Bra start på dagen

I morse ringde klockan halv sju och utan att tveka hoppade jag upp ur sängen och drog på mig träningskläderna. Det blev en snabb frukost i form av ett stort glas vatten och två kokta ägg. Sedan iväg till gymmet klockan sju. Det blev en timme på crosstrainer och sedan lite styrka.

När jag kom hem blev det en kopp te och ett LCHF-frö kex (15gram och innehåller ca mindre än 1gr kolhydrater) med mycket smör och ost.

Nu kollar jag på några avsnitt av MTVs serie ”I used to be fat” som handlar om ungdomar som med hjälp av en personlig tränare vänder på sitt liv över en sommar. Ett program som verkligen ger mig inspiration till att lyckas.

Kommentera

