Fredag

Väckarklockan ringde i vanlig ordning kl 06.30, idag var det inte alls lika lätt att kliva upp ur sängen. Jag tillät mig själv att sova ytterligare nio minuter, sen tvingade jag upp mig själv trots att jag egentligen är ledig hela dagen. Slängde i mig två hårdkokta ägg och begav mig till gymmet. Idag blev det löpband i 60 min – varvade med 5 min rask gång och 5min löpning i intervaller, efter det övergick jag till crosstrainer och tog ytterligare 20 minuter där. Svetten rann och det var en nöjd tjej som gick ifrån gymmet.

Nu har jag precis kommit hem och har stoppat i mig lite mellis i form av ett frökex med smör och ost och massor av vatten.

Kommentera

