Godmorgon

Solen lyser in genom köksfönstret och jag har precis avnjutit min frukost i form av två hårdkokta ägg mosade i en stor klick smör, till det ett stort glas vatten. Idag har jag vilodag, men eftersom solen skiner blir det nog en långpromenad ute i friska luften istället.

Benen mina är alldeles möra sedan gårdagens träningspass och jag känner att musklerna nog fortfarande är lite svullna. Nu är det första helgen med LCHF och i kväll planerar jag att göra en LCHF-pizza, frågan är bara om jag ska göra en äggbotten eller en botten på mandelmjöl. Det lutar åt mandelmjöl, men vi får se hur jag gör. Återkommer med resultat och recept.

Kommentera

