Hjärta kettlebell

Jag älskar verkligen min kettlebell som jag införskaffade igår. Har redan kört fyra pass på ca 15 min vardera. Jag känner redan hur musklerna börjar känna av träningen och det känns väldigt bra. Läste här att man tydligen förbränner ca 20 kcal per minut när man tränar med kettlebells – hur bra är inte det? Och nog känner man hur pulsen ökar kraftigt när man tränar med dem – här ska byggas muskler!

Nej nu ska jag köra ett till pass och sen göra plankan, detta samtidigt som jag kollar på Biggest loser Sverige 🙂

 

Kommentera

