Torsdag

Dagen började med frukost i form av två kokta ägg och en klick smör. Sedan blev det ett styrkepass med min kettlebell (måste leta rätt på fler övningar som man kan göra) och efter det en timmes rask promenad i det fina vädret.

Om en timme är det dags att bege sig till skolan och innan dess ska jag trycka i mig två kokta ägg till (är egentligen inte ett dugg hungrig, men kommer garanterat att bli det innan jag är hemma igen). Till middag blir det resterna av gårdagens middag – LCHF-pasta med köttfärssås.

Penicillinen har gjort sitt och jag känner mig helt återställd igen från halsflussen. I morgon ska jag nog ta mig ett lättare pass på gymmet (eventuellt ta en lite längre promenad ute i solskenet om det är fint väder)

Kommentera

