Frukost och promenad i solskenet

Dagens frukost blev i vanlig ordning två kokta ägg med en klick smör, dagen till ära blev det även en kopp te med en skvätt grädde i. Tyvärr har jag kvar mitt halsont, så det blir inget gym idag, men att vakna upp och se solen skina in genom fönstret får mig ändå att känna mig lycklig. Nu ska jag ut på en långpromenad i solen och lapa lite d-vitamin 🙂 Igår tog jag dock en genväg över en sluttande gräsmatta – det ska jag inte göra idag, igår på väg till föreläsningen ramlade jag nämligen i geggan och det var ingen vacker syn, hela jag blev geggig. Har ni förresten luktat på geggan som legat under all snö? Det luktar inte gott!

2 thoughts on “Frukost och promenad i solskenet”

  1. Ja visst är det härligt med sol, jag ska också ta mig ut. Hoppas på att hitta någon parkbänk i solen som jag kan slå mig ned på ett tag 🙂

Kommentera

