En ny vecka

Det känns skönt att vara tillbaka på gymmet igen efter att ha varit sjuk en tid. Vanligtvis tränar jag 5-6 dagar i veckan och när man blir sjuk och inte kan gå dit, klättrar jag nästan på väggarna här hemma.

Nu har jag precis ätit kesoplättar med en klick smör och nu ska jag bara klä på mig och sen sticka iväg till gymmet för ytterligare en vända. Efter lunch blir det nog en långpromenad med – det ser ut att bli en riktigt fin dag!

 

Dagens matintag ser ut så här: 

Frukost: Kesoplättar med smör

Lunch: Blomkålsgratäng med stekt bacon

Middag: Sallad och en fläskkotlett

Kommentera

