Mycket på gång

Ute på vift även idag, men förberedd som vanligt, idag hade jag med mig LCHF frukostmuffins och ett kokt ägg.

Tyvärr har jag inte fått något positivt resultat på vågen trots 2,5 veckor med rätt strikt LCHF. Känner mig rent av tjockare än innan och känns som att fettet på kroppen har ökat. Troligtvis beror det på att jag tidigare gick på cambridge-kur och det är ju inte bra någonstans. Jag antar att kroppen varit inställd på svält och att den nu ”suger” åt sig allt den bara kan. P.g.a. detta har jag bestämt mig att försöka minska ytterligare på kolhydrater och framför allt minska radikalt på mejeriprodukter som grädde, creme fraice och keso. Kanske rent utav köra Fakir som jag nämnde tidigare. Jag tror bestämt att jag ska börja nu på lördag (ska bort på middag i morgon, så ingen idé att börja då).

Kommentera

