Fakir imorgon

Imorgon börjar jag på min fakir om allt går som det ska. Jag har redan inhandlat galet mycket kött och ägg, så nog är jag förberedd. Jag är också förberedd på att det kommer att bli tufft, men jag hoppas att jag klarar det och att det kommer att ge resultat.

Det är ungefär tre veckor kvar innan jag ska flytta till Stockholm och börja på ett nytt jobb. Det vore fantastiskt om jag kunde gå ned i vikt tills dess. Mitt mål är att gå ned 3kg tills månadsskiftet mars/april. Ett kilo per vecka är väl inte för mycket att hoppas på?

Nu håller jag tummarna på att fakir ska ge resultat.

Kommentera

