Fakir Dag 1 & Dag 2

20120311-084946.jpg

Dag 1:

Frukost: Två kokta ägg

Lunch: en stekt korv med hög kötthalt och ett ägg.

Middag: Två skivor Fransyska (ser väldigt röd ut på bilden, men det var den inte) och hemmagjord Beasås.

Dag 2:

Frukost: Ett ägg med en klick smör ( trodde aldrig tidigare att jag kunde bli proppmätt på ett kokt ägg).

Dag ett flöt förbi rätt lugnt. På eftermiddagen tog jag en promenad på 7km – blev riktigt power-powerwalk på slutet då det började ösregna iskalla droppar. På kvällen blev det lite jobbigare då resten av familjen skulle äta gott och dricka vin, men jag stod emot och tuggade på min sega köttbit. Det enda jag ”fuskat” med är en skvätt grädde i kaffet (klarar inte av att dricka det helt svart).

Resultatmässigt så känner jag redan nu att magen känns smalare och inte lika svullen. Jag är fortfarande väldigt peppad, längtar och hoppas på fina resultat i slutet av detta.

Kommentera

