Fakir Dag 3

Jag känner på kroppen att jag har blivit mycket slankare sen innan jag började med Fakir. Nu på morgonen kunde jag inte motstå att ställa mig på vågen och efter två dagar med Fakir har jag tappat 2 kg. Nu är det säkert en del vatten som jag har tappat, men jag har i vilket fall som helst fått mer energi och lust att fortsätta med Fakirandet ett tag till.

Nu ska jag snart ner och äta frukost, det blir nog ett stekt ägg idag, dagen till ära. Sen ska jag passa på att ta en långpromenad i det vackra vädret!

 

Kommentera

