Fakir Dag 5

Oj, tänk vad fort tiden går, nu har jag redan fakirat i fem dagar. Otålig som jag är kunde jag inte hålla mig ifrån vågen, den visade -2,8kg sen i lördags. Wow, gissa om det gav mig morot att fortsätta en vecka till 🙂 Det som är kul är att jag nu efter fem dagar gått ned mer än vad jag gjorde med sju dagars svält med cambridge dieten. Jag hoppas bara inte att kroppen kommer att ”suga åt” sig alla kilon jag tappat igen när jag börjar äta vanlig strikt LCHF igen (jag är medveten om att en del av det jag tappat nu troligtvis bara är vatten, men ändå).

Frukost: Ett kokt ägg och en korv med hög kötthalt

Kommentera

