Fakir Dag 10

Så nu har jag precis bläddrat igenom morgontidningen och tryckt i mig ett ägg till frukost och till det ett stort glas vatten. Idag blir en lång plugg-dag för min del – har en tenta nästa vecka och ämnet är inte min starkaste sida.

I övrigt känner jag mig bara smalare och smalare – jag har inte ställt mig på vågen sen min invägningsdag och jag har ju bestämt mig att inte väga mig förrän på fredag. Åh, vad jag hoppas att jag är under 75 strecket tills dess, gärna 74,5kg till och med.

Om jag hinner och orkar med ska jag försöka klämma in ett litet träningspass under dagen, jag brukar alltid känna mig så mycket bättre efter att jag har fått röra på mig ett tag.

Frukost: Ett kokt ägg och ett stort glas vatten

2 thoughts on “Fakir Dag 10”

  1. Vad duktig du är, hoppas att du når din målvikt 🙂 Funderar också på att prova Fakir, men jag vet inte om jag kommer att klara mig utan alla kolhydrater 😛

Kommentera

