Sugen på nya träningskläder

Nu när våren och sommaren är på ingång är jag sugen på att införskaffa nya träningskläder i någon somrig färg. Det är ju så mycket roligare att träna när man känner sig snygg på köpet. Men införskaffandet av träningskläder, det får vänta till den 25 april då jag får min första lön. Under tiden kan jag surfa runt lite och sukta lite efter vad det finns för träningskläder där ute i ”djungeln”. Men är det bara jag som tycker att det bara finns rätt tråkiga träningskläder? Alla oavsett märke ser i princip likadana ut…

Har hört att Gina Tricot har börjat sälja träningskläder – ska ta och kika in där någon dag och se vad det är folk pratar om 🙂

Kommentera

