Fakir Dag 14 – invägning

Idag ställde jag mig nervös på vågen, för att se om det har hänt något. Jag var medveten att det inte skulle bli lika bra resultat som första veckan eftersom det är en del vatten som frisläpps när man inte äter en massa kolhydrater. Jag blev ändå positivt överraskad när jag såg vad vågen visade. Jag hade räknat med 0,5 -0,7 kg, men jag hade faktiskt minskat 1,2 kg. Så totalt på två veckor har jag minskat 4,4 kg och det är jag riktigt nöjd med. Nu är jag officiellt under 75 kg (74,6kg) och nu ska det bara gå nedåt. Undra om jag kan räkna med ytterligare ett kilo bort tills nästa fredag?

Frukost: Salamiomelett och en kopp te med en gräddskvätt

Lunch: En bit lax med majonnäs

Middag: Räkor, ett kokt ägg och en klick majonnäs

Kommentera

