Dagens andra träningspass

Nu har jag suttit hela dagen med näsan djupt nere i allt tentaplugg. Nu tänkte jag göra ett avbrott i studierna och köra igång med dagens andra träningspass – nu blir det 30 min cykling och 30 min step. Sen ska jag komma ihåg att dricka mer vatten har en liter kvar att dricka innan jag har druckit dagens 2,5 liter vatten.

Matintag för dagen kommer att se ut som följande:
Frukost: Två kokta ägg och en ostskiva
Lunch: Tonfisk
Middag: Kyckling och lite grönsaker
Mellis: En kopp te med en gräddskvätt, 3 skivor salami

Edit: Ett träningspass blev tre träningspass. Nu är jag lagom mör i benen och har slagit mig ned vid köksbordet för lite mer tenta plugg medan kycklingen grillas i ugnen. Ska bli riktigt gott med mat kan jag säga!

 

Kommentera

