Hejdåmiddag hos väninnan.

Igår var jag på avskedsmiddag hos min bästa väninna (jag flyttar ju  i morgon). Jag övertalade henne att göra tacos på LCHF-vis med hemmagjord salsa och tacokrydda, riktigt mumsigt blev det. Sen kollade vi på lets dance tillsammans och hade riktigt mysigt.

20120331-213714.jpg

20120331-213730.jpg

Snart är det påsk och jag älskar den gula färgen som får inslag i påsken – påskliljor är så vackra! Påsken är ju förresten en suverän högtid för oss som äter LCHF – ägg och lax hör ju påsken till 🙂

Kommentera

