Motionsband

 

Jag har funderat om och om igen på om jag ska införskaffa mig ett gymkort eller om jag ska köpa mig ett löpband att träna hemma på. Men nu har jag bestämt mig för att skaffa mig ett löpband (troligtvis från attract – inte deras promenadband, utan deras motionsband så att man kan springa). Tror nämligen att jag inte kommer att orka ta mig till gymmet på kvällarna efter jobbet, därför vore det perfekt att kunna dra fram löpbandet framför tvn hemma och köra ett pass medan jag kollar på alla kvälls tv-program.

Kommentera

