Tillbaka

Hej mina vänner, nu är jag äntligen hemma igen efter påskledig helg som firats hos föräldrarna med släkten. Den dåliga uppdateringen har berott på att jag inte haft tillgång till internet hela tiden. Men nu är jag som sagt tillbaka och vet ni vad? I mitt vardagsrum står nu ett motionsband från Attract – jag har precis avklarat en timmes powerwalk på löpbandet och jag känner mig inte bara nöjd med mig själv, men också nöjd med köpet. En jättesnäll och söt kille på affären hjälpte mig att packa in löpbandet i min lilla bil, tack så mycket 🙂

Det har blivit lite fusk över påsk – så svårt att hålla koll på kolhydraterna när man själv inte lagar maten. Årets påsktårta blev i alla fall en LCHF- mandeltårta och den gick faktiskt hem hos hela släkten 🙂

Nu ska jag strax knata ned till affären och införskaffa lite mat inför den kommande veckan. Men först ska jag bläddra igenom alla LCHF-bloggar som jag följer för att få lite tips och idéer på middagar 🙂

Hoppas att ni har haft en bra påsk 🙂

Kommentera

