Limits only exists in your mind

Jag har ett litet hjärnspöke som finns i mitt huvud, det säger åt mig att jag aldrig är tillräckligt bra. Det hindrar också mig själv från att lyckas –  till stor del är det spöket som får mig att ge upp innan jag nått mina mål.

Idag såg jag en skylt på vägen hem ifrån jobbet där det stod ”Limits only exists in your head” – jag tror jag ska skriva ned de orden och sätta upp på min vägg, för det ligger en del i de orden.

Tidigare när jag har varit duktig och sett fina resultat på vågen har jag gett mig själv beröm i att äta något gott (onyttigt) eller att hoppa över träningen, vilket har gjort att mina resultat relativt snart blivit ett minne blott. Men nu har jag bestämt mig – mina resultat ska få mig att kämpa mer! För det är klart att jag också kan nå min målvikt! Och vet ni va, det kan ni också! 🙂 Vill ni vara med och kämpa tillsammans?

2 thoughts on “Limits only exists in your mind”

Kommentera

