Mumsigt värre

Snart sprutar det nog moussaka ut ur öronen på mig, för det blev moussaka för tredje måltiden på raken (om man bortser från frukosten). Men mig gör det verkligen inget, för det var SÅ GOTT! När jag tänker efter slår det Lasagne med hästlängder – för alltid när jag tidigare ätit lasagne har jag blivit så proppmätt och det har känts som om jag ätit en stor fotboll (kolhydraterna i pastan och mjölet i redningen troligtvis).

I kväll bjöd jag pappa på min moussaka och han tyckte även han att den var riktigt god.

Har ni tips på goda maträtter? Lämna en kommentar, jag behöver all inspiration jag kan få, det blir så lätt ensidig kost när man bor ensam.

 

Kommentera

