inspirerad men alldeles för trött

Så här på vårkanten får jag alltid mer inspiration till att träna. Idag blev det inte så mycket av träningen tyvärr, hade en massa ärenden att göra efter jobbet och nu när jag precis kommit hem orkar jag knappt lyfta ett finger. Jag funderar istället på att bädda ned mig i sängen och se på något avsnitt på någon serie innan jag somnar.

En nackdel jag har upptäckt med attract motionsband är att det låter väldigt mycket när man springer. Jag är rädd att grannarna ska klaga så jag måste anpassa mig mycket till vilka tider jag tränar (vilket är lite synd), promenerar man låter det inte fullt lika mycket, men springer man dunkar det liksom. Någon av er som har attract motionsband och kan tipsa om vad man kan göra för att det inte ska låta så mycket?

Kommentera

