Beautiful things


Jag har kommit i en period där jag mår bra och har bra självkänsla och det är skönt. Men jag kan inte sluta drömma om hur bra självkänslan kommer att vara med tio kilos viktnedgång. Jag är så glad att jag köpte det där löpbandet för ett par veckor sedan. Nu har jag ingen ursäkt längre till att inte träna. Det står i sovrummet och jag ser det varje dag. Och varje dag jag passerar det och jag inte har tränat ännu får jag inspiration till att träna. Jag ska försöka satsa ännu hårdare på träningen och att äta rätt nu och verkligen ge mig tusan på att komma till det där resultatet jag vill nå. Efter att ha sett alla serier som I used to be fat och biggest loser med personer som faktiskt haft mer vikt än jag att gå ned, så inser jag att det enda som stoppar mig från att nå mina resultat – det är jag själv.

 

Kommentera

