Två timmars power walk

När jag kom hem från jobbet var jag fylld med ny energi och nästintill hoppade på löpbandet. I kväll blev två timmars rask promenad medan jag kollade på gamla avsnitt av the biggest loser australia. Nu sitter jag i soffan med en kopp te och kollar på en annan favoritserie – new girl (ni har väl inte missat den serien? den är grym!)

I morgon ska jag börja dagen med ett yogapass, sen senare på dagen när de andra i huset nog har vaknat så blir det en timme på löpbandet med 🙂 Dagar som denna när det är så dåligt väder är jag extra nöjd med att jag kan få riktigt bra träning hemma utan att ens behöva gå utanför dörren.

Kommentera

