what you do today can improve all your tomorrows

Jag är på väldigt bra humör idag. En sådan här dag då man bara mår kanon och känner att ingenting kan stoppa en. Jag ser ljuset i ”fet-tunneln”.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag är så glad att jag tog tummen ur och skaffade mitt motionsband. Att ha träningsmöjligheter hemma gör allt så mycket lättare för mig när det kommer till att ta tag i träningen.

När det kommer till träning gäller bara att se till att samla så mycket motivation som möjligt och det mina vänner, det finner man överallt. Skit i alla skönhetsideal –  det handlar i slutändan bara om vem DU vill vara. Vem och vad inspirerar dig? Hur ser du ut och vem är du när du är lycklig? Det spelar ingen roll vad alla andra tycker – för den som som spelar huvudrollen i filmen om ditt liv – det är DU!

Kommentera

