Min stora utmaning

Jag har haft en period nu när jag har ätit på tok för mycket jordgubbar och LCHF-bröd och inte alls hållit koll på mitt intag av kolhydrater. Men sommaren närmar sig med stormsteg och jag vill verkligen se ett hälsosammare jag då. Jag har nu planerat att göra ett utmaning med mig själv. Precis som under min Fakir-period kommer jag att skriva ned allt jag stoppar i mig och hur mycket jag tränar. Utmaningen börjar på måndag den 30 april och kommer att hålla på tills fredag den 22 juni då jag åker hem på semester.

Planen är att under veckan vara riktigt strikt med mitt matintag och hålla koll på mängden kolhydrater jag stoppar i mig. Saker som LCHF-bröd, bär och yoghurt får endast avnjutas på helgerna.

Jag vill nästan sätta igång med en gång, men först en helg hos mormor och morfar 🙂

Kommentera

