Glucosanol, någon som testat?


En av mina vänner talade gott om glucosanol och rekommenderade mig att prova. Min kropp är väldigt känslig för kolhydrater och jag känner mig svullen och tjock varje gång jag fått i min mer kolhydrater än normalt. Nu under min utmaning tänkte jag därför testa glucosanol och se om det ger någon verkan.

Glucosanol är en naturell kolhydrats blockerare som minskar nedbrytningen av kolhydrater från kosten.

Utvärdering kommer helt enkelt när paketet är tomt 🙂

3 thoughts on “Glucosanol, någon som testat?”

  1. Undrar hur det har gått, fick du någon effekt? Själv började jag att använda Glucosanol i juli -11 gick över till Liposinol i januari -12. Nu är jag tillbaka på Glucosanol, har lyckats gå ner 17kg nu. Givetvis inte bara med hjälp av tabletterna, men de har varit till stor hjälp för mig. //Eva

Kommentera

