Dag 1 med Fakir

Jag började ju egentligen med fakir igår vid lunchtid, men eftersom jag åt fröknäcke till frukost igår så räknar jag inte in gårdagen.

Status hittills:

  • Lätt huvudvärk vid lunchtid som botades av att dricka massor av vatten.
  • Kollegor avundssjuka på min lunch (!)
  • Konstant mättnadskänsla
  • Varm i kroppen (vanligtvis fryslort)

Helheten av dagen har varit mycket bra. Nu återstår middag innan det är dags för dansträning (salsa) ikväll.

Det här är målet förresten – badplatsen vid mitt landställe! I år ska jag kliva ned i vattnet med en snygg kropp som jag är stolt över 🙂

Kommentera

