Fakir dag 3

Dagen har flugit förbi, men klassiska biverkningar som kommer vid begränsning av kolhydrater, som trötthet har infunnit sig. Måste påminna mig själv om att dricka ännu mer vatten.

Idag firade vi en kollega som fyllde år, jobbet bjöd på två stora tårtor som såg väldigt goda ut. Jag ville prova och ta en bit, men jag avstod och i efterhand är jag glad och stolt över mig själv för det. 

Såhär såg min dag ut i kostväg:

Frukost: 3ägg med smör   
Lunch: lax med röra på ägg räkor och majonnäs (sorry för aningen oaptitlig bild, maten hade åkt i matlåda till jobbet och sen glömde jag fota innan jag åt 😂).

  Middag: entrecote med bea (ren njutning)

  
Nu: Ägglatte

 

Kommentera

