Lchf frukost

Dagens frukost blev två fröknäcke, ett ägg och kaffe.

Idag, vid lunch har jag valt att äta som jag vill dvs inte lchf, anledningen är en brunch som har varit planerad i flera månader. Sen är det dock tillbaka på banan med lchf, blir spännande att se hur lång tid det tar att komma tillbaka till ketos igen efter utsvävningen. 

Idag ska jag även kika efter en löparjacka i neutral färg så att jag kan smälta in lite mer när jag är ute och springer. Min nuvarande är neongul (tänk reflexväst) och det går inte att ta miste om mig. Men ni vet, ibland vill man bara smälta in. 

   
 

Kommentera

