Söndagspromenad

För en tid sedan fick jag ett presentkort på Coop, för att jag varit med i en undersökning. Jag handlar vanligtvis bara på Ica eller Hemköp dvs de butiker som ligger närmast där jag bor. Idag tänkte jag i alla fall handla upp de 500 kronorna som var laddade på kortet. 

Till affären passade jag på att ta en sex kilometers omväg i det soliga vädret. Dock blev jag mäkta besviken när jag väl kom fram till affären som jag spanat in, då den var både liten och saknade hälsohylla – vilken jag hade tänkt att länsa. Besvikelse, så nu måste jag i eftermiddag gå ned till min vanliga matvarubutik och komplettera med de varor som butiken saknade. 

Nåja, jag fick mig en härlig promenad på 7,5km i alla fall.  

Gud vad jag längtar till sommaren förresten – här kommer ytterligare en bild från mitt sommarställe en sommarkväll i juli. 

 

Kommentera

