-15kg in110 days?

Den här bloggen är till som en träningsdagbok för mig. Imorgon 2016-04-11 hoppar jag på en träningsutmaning där jag på 110 dagar ska följa ett kost- och träningsschema som är uppbyggt av en PT. 
 
I morgon gör jag min slutgiltiga invägning, så att jag vet exakt vad det är för startvikt som jag går in i utmaningen med. Totalt är det ca 15kg som jag vill gå ned och varför inte ta i ifrån tårna och sätta det som ett mål. 
 
110 dagar är ca 16 veckor och det innebär att jag behöver gå ned ca 1kg i veckan för att nå mitt mål. Det känns ändå rätt rimligt trots att det känns overkligt och fortfarande väldigt långt bort. Men det sägs ju att det är när man går ur comfortzonen som magin sker.
 
 
 ***

This blog is like a workout diary for me. 2016-04-11 Tomorrow I jump on an workout challenge where I in 110 days should follow a diet and training schedule that consists of a PT.
 
Tomorrow I make my final weigh-in, so that I know exactly what my starting weight is as I go into the challenge. In total it is about 15kg I want to lose.
 
110 days is about 16 weeks and that means I need to lose about 1kg a week to reach my goal. It still feels right reasonable even though it feels unreal and still very far away. But they say it is when you go out of the comfort zone that the magic happens.

 
 
 
 
 
 
Kommentera

