Kostschema

Nåja, så illa som på bilden känns det faktiskt inte. Jag har provat kostscheman förut och då har jag känt mig begränsad då det bara innehåll ett alternativ till frukost/lunch/middag/mellis. Den här gången har PTn lagt ned jobb och sett till att det finns mängder av olika alternativ att välja mellan. Det bästa är nog också att det inte handlar om att räkna kalorier – om det är något som kan sätta igång hjärnspöken på mig så är det just det. 
 
För en gångs skull är det inte kosten som kommer att vara ett problem. För min del kommer träningen bli den största utmaningen och att inte ge upp. Pannben Pannben Pannben. 
 
 
 
Kommentera

