Träningsvärk deluxe

Ja, den här veckan har verkligen kantats av träningsvärk som har avlöst varandra.
 
Jag är väldigt nöjd med träningsschemat jag har fått och jag gillar verkligen att köra genomtänkta övningar.
 
TIll skillnad från när jag tidigare har tränat på gym på egen hand så är mitt träningsschema nu upplagt så att det är samma muskelgrupper som blir utsatta från olika övningar – vilket leder till att man är ordentligt mör efter passen.
Jag ser verkligen fram emot att se mina resultat i slutet av den här utmaningen!
 
Nedanstående övning är en övning som ger riktigt bra kontakt med rumpan!
 
Kommentera

