Börjar dagen med 1mil på cykeln

Den här helgen blir en helg av frestelser. Jag är på besök hos mina föräldrar och fick sällskapa igår när de satt och avnjöt goda ostar och gott vin. Jag njöt av min Cola zero – helt enligt vad som är godkänt i mitt kostschema! Som efterrätt blev det bananvåfflor med vaniljkvarg och jordgubbar! Även det enligt mitt kostschema. 

Just nu har jag precis avverkat milen på cykel, i väntan på att de andra ska vakna. På dagens träningspass står för övrigt en hel del pulshöjande övningar- kul men jobbigt! 
Kommentera

