Veckans viktkurva

De små förändringarna jag gjorde i min kost har verkligen börjat ge resultat och jag är jätteglad. Nu hoppas jag att viktkurvan håller sig stabil och att jag fortsätter att ”få betalt” för allt jobb jag faktiskt lägger ned.
 
Lördag  76,6kg 
Söndag  76,3kg
Måndag 76,1kg 
Tisdag   75,9kg 
Onsdag 75,6kg 
Torsdag 75,5kg 
Fredag  75,0kg 
Lördag  74,8kg 
Totalt = -1,8kg sen i Lördags 🙂 
 
Jag tror jag ska fortsätta att väga mig varje morgon för att lära känna min kropp och min förbränning bättre. Just nu skriver jag upp all kost i Lifesum och all träning registreras i min apple watch i kombination med Runkeeper. Det innebär att jag verkligen kan se skillnaden på Intag + träning = viktnedgång. 
Kommentera

