Viktrapport

Det är roligt när man ser resultat. Igår unnade jag mig en köpesallad och tillhörande bröd med oströra. På kvällen slank det ner några riskakor istället för kvarg. Frånsteget från kostschemat gav mig lite ångest och jag vågade knappt väga mig. Men ställde mig på vågen och den presenterade 73,5kg. Döm av min förvåning! Minsta vikt i år! Jag tog fram måttbandet och konstaterade att det var hela 10cm skillnad i midjan därtill! 
 
Nu har jag fått mer energi och orkar fortsätta kämpa! Nu har det börjat sakta ned med viktminskningen, så det är dags att lägga i en högre växel!! 
 
(Är det kanske magmuskler som skymtas under fettet??) 
Kommentera

