Om du verkligen vill så gör du

Jag kör fortfarande på. Dock har det blivit lite på halvfart senaste veckan då jag unnat mig två kvällar med vin tillsammans med vännerna. Men jag har bestämt mig för att så länge jag kör på med kost och träning och fortfarande viktminskar så är det okej! Jag funderar på att dra ned på mängden kolhydrater i  veckan för att se om det sätter fart på viktminskandet mer. 
 
Jag börjar äntligen känna mig som mig själv igen kroppsmässigt och det är skönt. Vågen visade 72,2kg idag (efter att ha pekat uppåt sedan förra helgen) och det betyder att jag gått ner 10kg i år! Fasen vad jag är bra! 
 
Kommentera

