Ny lägsta vikt

Att jämföra bilder gav mig en ny boost av självförtroende och jag blev inspirerad att trappa upp ett snäpp till. Det är fortfarande typ 1,5 månad till semestern och lifesum säger att jag når mitt mål på 65kg om 6 veckor! Men en sak är säker, min resa tar inte slut där! Den största utmaningen blir att hålla vikten sen!!
 
På challengen har vi en Facebookgrupp där vi dagligen har chans att peppa varandra. När jag ser alla andras resultat  kan jag inte låta bli att bli mer och mer peppad och utmana mig själv mer. Ingen kommer att göra jobbet åt mig – bara jag själv kan ändra på mitt liv. 
 
Ny lägsta vikt idag var 71,9kg!
 
Gud vad jag längtar tills jag krossar 70-strecket! Och det bästa av allt är att det känns nåbart! 👏🏻
 
Kommentera

