Periodisk fasta var precis vad jag behövde

Nu har jag kört Periodisk fasta i två dagar (16:8)!
Om det är värt det? Ja! När jag ställer mig på vågen, så får jag beviset att det fungerar. 
 
Efter en helg med ett avsteg från schemat (bestämde mig för att få ett frikort vid middagen när kusinerna var på besök, så det blev både lite vin och choklad som slank ned). Det resulterade i ett litet plus på vågen (från 72,2kg till 72,6kg), efter en dag med periodisk fasta vägde jag in på 71,9kg (-700gr) och efter två dagar med periodisk fasta vägde jag in på 71,4 (-500gr)!!
 
Det fick mig genast att tänka att periodisk fasta kanske kan komma att bli en ny vana efter en cheat day även i framtiden. Och vet ni, jag tror jag kör på med en dag till när jag ändå är i farten eftersom jag vill gå ned så mycket som möjligt innan midsommar 😊

 
Kommentera

