Den magiska gränsen!

Herregud! Jag väger prick 70kg idag. -500gr sen igår.
 
Vågen stod och hoppade mellan 70,0kg och 69,9kg, men den bestämde sig till slut för att stanna på 70,0kg. Men det gör inget, då har jag tid att förbereda mig mentalt på att jag snart stiger över den ”magiska gränsen”. 
 
Jag kan knappt fatta det, som jag har kämpat hela året och nu är jag närmare mitt mål än jag vågade hoppas på. Och vet ni vad, nu hoppas jag inte längre, jag tror inte heller – jag VET att jag kommer att lyckas!! 
 
 

Kommentera

