Äntligen under 70-strecket

Det tog lite längre tid att komma under 70-strecket än jag hade trott, men trots att vågen tickade uppåt något efter helgen, så kändes det helt okej. Jag drack ju trots allt vin och åt sushi i fredags (Oh, no you didn’t!). Idag var jag därför osäker på om jag skulle få se vikten ticka ned, men döm av min förvåning när den bestämde sig för att skutta ner hela 600gram
 
Nu är jag äntligen under 70-strecket och ett viktigt steg närmare mitt mål! Nu siktar jag på 65kg och sen ner mot 60kg
 

 
Kommentera

