Gör det för din egen skull

Det behövs disciplin för att fortsätta kämpa när det känns motigt eller man är trött och helst vill ligga på soffan och se på film. Jag är nog inte den enda som har känt så i mina dagar…?
 
För min del räcker det att tänka på citat som ”remember why you started” och fokusera på vad jag verkligen vill. Jag är så trött på att aldrig komma i mål, jag är trött på att alltid ge upp på vägen dit
Den här gången gör jag den här resan enbart för mig själc och jag har verkligen hittat ett sätt att motivera mig själv.
 
Igår blev det ett svettigt träningspass på lunchen och efter jobbet en powerwalk på en mil i solen. Nej, det går inte att vara bekväm och ta genvägar för att få sitt mål. Ingen kommer att göra förändringen åt mig! 
 
Betalningen?
 -400gr på vågen och en vikt på 69,4kg
Kommentera

