Dagens morgonvikt

Idag vägde jag in på 67,9kg. Ännu ett för mig stort steg på vägen mot mitt mål.

Jag väger nu mindre än jag gjorde efter bootcampen förra året. Jag väger också mindre än jag kan minnas att jag har gjort under hela mitt vuxna liv. 

Vikten i sig är inte det viktigaste för mig och jag tror säkert ni också kan hålla med om att det handlar om att känna sig snygg naken. Jag har fortfarande min timglasfigur, om än en smalare sådan – min timglasfigur kommer jag att få behålla hur lite jag än väger, det är så min knopp och benstomme är skapt. Förut hatade jag timglasfiguren, men nu älskar jag den och är tacksam för att fettet (när jag går upp i vikt) främst sätter sig på rumpa, höfter och lår framför på magen på mig.

Jag har fortfarande fettdepåer som jag vill bli av med och istället vill jag byta ut fettmassan till muskler – speciellt på rumpan! Nu ska det bli en sån där snygg välformad och fyllig peach-rumpa!! 🍑

 
Kommentera

