När suget sätter in

Helgerna är en stor utmaning för mig när det kommer till sug. Jag kan vara konstant sugen på något. Värst är det helger som denna när mensen skruvar upp suget ytterligare.

Igår var jag sugen på allt och gav vika för det. Idag hade jag bestämt mig för att göra smarta val, och hittills går det bra, men är utmanande.

Nu på eftermiddagen var jag sugen på något sött och fräscht, så jag gjorde en smoothie/drink på frysta hallon, Sprite zero och lite ingefära. Det blev helt sjukt gott och rekommenderas varmt.

Kommentera

